همه چیز در مورد عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

فروشگاه آنلاین رایحه کازمتیک به شمایی که به دنبال عطری جذاب، مرغوب، لوکس و اغواکننده هستید، لانکوم ترزور میدنایت رز را پیشنهاد می‌کند. لانکوم ترزور این لاو نسخه قبلی این عطر است که در زمان خود غوغای زیادی به پا کرد، اما با معرفی لانکوم ترزور میدنایت رز، داستان معطر عاشقانه‌های پاریس به اوج خود رسید.

LANCOME Tresor MIDNIGHT ROSE می‌تواند یک بازی عشق را به نمایش گذارد یا که در هر جایی باشید، شما را همچون الماسی درخشان، بدرخشاند. عطربازان معتقدند بانوانی که از این عطر استفاده می‌کنند، پر از رمز، راز، لبخند و جذابیت‌اند.

اگر علاقه‌مند به خرید این عطر از فروشگاه آنلاین رایحه کازمتیک هستید، در ادامه همراه ما باشید. قرار است به طور مفصل با رایحه‌های این عطر و برند پرطرفدار لانکوم آشنا شویم.

معرفی ادکلن اورجینال زنانه لانکوم معروف به رز خوشبو

ترزور میدنایت رز نسخه‌ دیگری از سری عطرهای ترزور است که برند لانکوم پس از گذشت یک سال از ارائه میدنایت این لاو، آن را معرفی کرد. در سال 2011، با ظاهری مشابه نسخه قبلی خود و در کمپین تبلیغاتی با حضور واتسون (بازیگر مشهور) عرضه شد و طولی نکشید که سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد. جالب است بدانید دوست داران و طرفداران همیشگی برند لانکوم، نسبت به عکاس این کمپین، ماریو تستینو (Mario Testino)، بازخورد پرهیاهو و عجیبی را در مدتی کوتاه از خود نشان دادند. چرا که بسیار موفق عمل کرد.

ترزور میدنایت رز در میان ادکلن‌ های اورجینال زنانه این برند، دارای فرمولاسیونی ساده، مدرن و در عین حال کاملاً زنانه و خوشبو است. اکنون بیایید با هم رایحه‌های این عطر پرطرفدار لانکوم را جزء به جزء بشناسیم. به نظرتان رایحه‌های این عطر، چه تصویری را در ذهنتان خواهد ساخت؟ آیا قرار است تداعی‌گر رویای عاشقانه‌تان باشد؟

رایحه های اغواگر ترزور میدنایت رز

پس از اسپری کردن لانکوم ترزور میدنایت رز، بوی گل رز و تمشک به مشامتان می‌رسد. نت‌های گلی و میوه‌ای که در همان ابتدا، انرژی مثبت و شادی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

پس از مدتی کوتاه، نت‌های آغازین کمرنگ شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌هایی که از گل صد تومانی، فلفل صورتی، گل یاسمین و برگ مو ساخته شده‌اند. این ترکیبات همه دست به دست هم می‌دهند تا انرژی و هیجانتان را دو چندان کنند.

پس از مدت زمانی نسبتاً طولانی، نت‌های پایانی نیز خود را نشان می‌دهند. نت‌های پایانی از مشک، وانیل و چوب سدر تشکیل شده‌اند. ترکیبی سه گانه که می‌تواند منجر به تمرکز و تعادل جسمی و روحی‌تان شود.

همان طور که می‌بینید رایحه‌های LANCOME Tresor MIDNIGHT ROSE به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که در هر زمان و مکانی، خاطره‌ای ماندگار را در ذهنتان ثبت کند. اگر دوست دارید، تصویری که در ذهنتان ساخته‌اید را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین رایحه کازمتیک، به راحتی نسبت به خرید این عطر پرطرفدار اقدام کنید.

نت‌های اولیه: گل رز، تمشک

نت‌های میانی: گل صدتومانی، برگ پرک، گل یاس، فلفل صورتی

نت‌های پایه: سدر ویرجینیا، مشک، وانیل

جذابیت شیشه ادکلن اورجینال زنانه ادوپرفیوم Lancome Tresor Midnight Rose را نمی توان نادیده گرفت

شیشه این عطر محبوب زنانه از کمپانی لانکوم، با الگو گرفتن از بطری عطرهای ترزور طراحی شده است. می‌توان گفت تقریباً شبیه به بطری شیشه‌ای عطر میدنایت این لاو است. شیشه عطر لانکوم ترزور میدنایت رز، همانند یک کریستال استوانه‌ای تراشیده شده است. آن چه که بیش‌تر از همه جلب توجه می‌کند، گوشه‌های زاویه‌دار در نواحی کناری شیشه است.

جذابیت شیشه تنها به این مورد ختم نمی‌شود، در روی بدنه شیشه، هاله‌هایی از سایه روشن رنگ بنفش تا صورتی به چشم می‌خورد. یک درپوش چند وجهی به شکل الماس بر روی عطر قرار دارد.

جدا از همه این‌ها، گل رز پیچیده شده به دور گردن شیشه عطر، کاراکتر اصلی است که زیبایی منحصر به فردی را به آن بخشیده است.

این گل رز که از جنس ربان پارچه‌ای است از نام این ادکلن اورجینال زنانه، فرمولاسیون و داستان آن الهام گرفته و قصه عشق ابدی و حقایق آن را بازگو کرده است. نام ترزور بر روی بدنه شیشه‌ای بطری با خطی کلاسیک و به رنگ مشکی حک شده است و نام میدنایت رز نیز کمی پایین‌تر از آن با فونتی ساده‌تر به چشم می‌خورد.

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز مناسب چه فصلی از سال است؟

با این که در تمامی فصول سال، این ادکلن طرفداران خود را دارد، اما پیشنهاد می‌شود که حتماً استفاده از آن را در فصول سرد سال، تجربه کنید.

گروه بویایی چوبی مشکی گل این عطر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای روزهای عاشقانه در فصول سرد سال باشد. همچنین اگر به دنبال عطری با طبع گرم و شیرین هستید، بدون شک Lancome Tresor Midnight Rose در لیست مورد علاقه‌‌هایتان جای خواهد گرفت.

ماندگاری و پراکندگی لانکوم ترزور میدنایت رز

اگر تصور می‌کنید برای داشتن عطری ماندگار باید هزینه بسیار زیادی بپردازید، باید بگوییم که در اشتباهید. در فروشگاه رایحه کازمتیک، می‌توانید به سراغ ادکلن های کپی بروید که تا 80 درصد مشابه نسخه اصلی بوده و می‌تواند به خوبی راضی‌تان کند.

لانکوم ترزور میدنایت رز در میان بانوان، طرفداران پر و پا قرص بسیار زیادی دارد. پس از گذشت چندین سال، همچنان در صدر بهترین عطرهای گرم و شیرین بازار است. اگر دوست دارید تجربه استفاده از ای عطر را داشته باشید، اما بودجه کافی برای خرید نسخه اصلی آن را ندارید، می‌توانید مدل کپی آن را که دارای پراکندگی و ماندگاری بسیار خوبی است را سفارش دهید.

رایحه کازمتیک، ارائه دهنده انواع ادکن های اورجینال و کپی مردانه و زنانه

در این مطلب به معرفی عطر لانکوم ترزور میدنایت رز پرداختیم. می‌توانید این عطر را از فروشگاه آنلاین رایحه کازمتیک سفارش دهید و از بوی جذاب، شیرین و اغواکننده آن لذت ببرید. لازم به ذکر است ادکلن های اورجینال مردانه و زنانه را از برندهای مختلف و با رایحه‌هایی متفاوت در فروشگاه وجود کرده‌ایم، تا تمامی دوستداران عطر و ادکلن بتوانند تجربه استفاده از رایحه‌های مورد علاقه‌شان را داشته باشند.

از جمله عاشقانی که می‌خواهند روزهای سرد سال را عاشقانه‌تر سپری کنند و در هر جایی بدرخشند به سراغ عطر لانکوم ترزور میدنایت، این عطر جذاب و شیرین می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *